پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

پرنیا مامانی

نی نی ما

1391/7/24 11:17
نویسنده : شوشو
193 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه باید بگم من (شوشو) عمه نی نی هستم و اولین نفری که فهمید نی نی تو راهه (البته بعد از مامان باباش)                                        

فقط میخوام بگم خیلی دوست دارم و از همین دیشب ساعت 7 که فهمیدم دارم واسه دیدنت لحظه شماری میکنم.با یه دنیا بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

محمد
18 مهر 91 18:37
سلام عزیزم امودیم شد سپیده انوقت تکلیف چیه ؟


هیچی انوقت به جای سپهر بابا میشه سپید مامان
ندا
18 مهر 91 18:46
مریم
22 مهر 91 10:35
سلام.مبارکههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه


مرسی عزیزم
بابای سپهر
6 آبان 91 0:26
کشتید مارو با این سپهرتون.اگه شد سپید فقظ سیاه نشه و چشماشم به عمه هاش بره.اگه سپهر شد که دیگه مشکلی نیست چون باباش هم بچگیاش سیاه بود ولی حالا
مامان و بابای نی نی
30 دی 91 18:48
هنوز معلوم نشده نی نی چیه.ولی هر چی که هست ما خیلی خیلی خیلی دوسش داریم.و برای دیدنش لحظه شماری میکنیم.عزیزم خیلی دوستت داریم/